Home » » Wanita Pancut ataupun Inzal, Bagaimana Untuk Lakukannya?

Wanita Pancut ataupun Inzal, Bagaimana Untuk Lakukannya?

1 Apr 2013 0 comments
Para lelaki pasti sering fikirkan strategi, bagaimana untuk pastikan wanita pancut bagi mencapai kepuasan seks atau pun inzal?Amat penting untuk dikenal pasti bilakah isteri mencapai inzal dan bagaimanakah keadaannya bila isteri inzal. Inzal yang teragung ialah puncak segala inzal, ia adalah inzal yang lebih nikmat dan berlaku lebih lama dari inzal biasa.

Inzal yang agung ialah inzal yang dapat dicapai oleh isteri apabila suami dapat mengawal kegiatan jimak itu dengan menggunakan kekuatan akalnya bagi mempastikan pencapaian inzal yang serentak dengan isterinya. Dalam keadaan itu, inzal suami berfungsi memancutkan mani jauh ke dasar faraj dan inzal isteri pula menyedutnya dengan otot-ototnya agar mani masuk lebih rapat ke rahim isteri.

Tanda inzal ialah apabila nafas isteri semakin memuncak, dia meneran, badannya menjadi makin tegang, dia seperti tiada sedarkan dirinya kerana 99 bahagian badannya dikuasai oleh nafsu kenikmatan sedang hanya 1 bahagian akal. Badannya bergerak-gerak dan tiba-tiba saja nafasnya terhenti, badannya menjadi kendur seperti tali tegang yang terputus dan dia mungkin mengeluh. Pada ketika itu farajnya akan mengemut-ngemut dan disertai oleh kejutan-kejutan kecil di badannya.

Inzal isteri berlaku dalam masa lebih panjang dari inzal suami, ia berakhir lebih kurang 2 minit. Sebab itu, jika suami inzal dahulu maka jangan dicabut zakar hingga dapat membuatkan isteri inzal dan setelah menunggu paling kurang 2 minit setelah itu. Elok diketahui juga bahawa bagi setengah-setengah wanita yang mempunyai nafsu yang memuncak maka ketika dia inzal itu kekuatan inzalnya boleh menyebabkan maninya terpancut keluar, namun ini jarang berlaku.
Semoga perkongsian ini memberi manfaat untuk para suami sekalian.
sumber
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan