Home » » Hubungan Seks Suami Isteri Yang Hebat

Hubungan Seks Suami Isteri Yang Hebat

20 Jun 2012 0 comments
Hubungan Kelamin
Anda sudah selesa dengan hubungan seks anda? Mahu hebatkan lagi hubungan seks anda? Berikut ialah 5 cara untuk hebatkan lagi hubungan seks anda suami isteri:

Cara hebatkan hubungan kelamin #1: Sentuh isteri.
Untuk merangsang isteri anda pada tahap maksimum, anda perlu perbanyakkan aktiviti bersentuhan dengan isteri anda. Apabila sedang berdayung, anda raba klitoris atau anda hisap puting payudara atau raba–raba seluruh badan atau sekali sekali cium mulut si isteri. Lagi banyak aktiviti sentuhan berlaku, lagi terangsang isteri anda.

Cara hebatkan hubungan kelamin #2: Pakaian seksi.
Lelaki selalunya cepat terangsang melalui sentuhan dan pandangan mata. Jadi anda sebagai isteri, pakailah pakaian yang seksi dan sentiasa goda suami anda dengan pose–pose yang betul-betul menggoda.

Cara hebatkan hubungan kelamin #3: Acah isteri.
Acah isteri anda ketika anda ingin memasukkan zakar ke dalam vaginanya. Isteri biasanya apabila sudah terangsang menerusi permainan foreplay akan menyuruh anda cepat–cepat masukkan zakar ke dalam vaginanya. Anda pula bermain–main dengan kehendaknya. Masukkan zakar apabila anda lihat isteri anda sudah benar–benar tidak tahan lagi.


Petua Hubungan Seks Suami Isteri
Klik SINI kenapa isteri berkata "Bang, kenapa pancut cepat sangat nie...tak puas la..."
Klik SINI kenapa isteri berkata "Besarnye batang abaaaaang!!!"


Cara hebatkan hubungan kelamin #4: Sentiasa tukar posisi seks.
Sentiasa berhenti dan tukar posisi setiap kali anda rasa hendak alami klimaks. Apabila anda melihat isteri anda ingin sampai inzalnya, anda terus serang dia. Sebaliknya apabila anda ingin sampai klimaks, anda berhenti dan tukar posisi. Lagi lama anda bertahan, lagi sensasi perasaan yang bakal anda alami apabila anda klimaks nanti.

Cara hebatkan hubungan kelamin #5: Jangan gelojoh.
Bagi isteri pula, anda perhatikan jika suami anda terlalu gelojoh ketka mengadakan hubungan seks, anda tenangkan dia. Mungkin anda boleh ambil alih. Seks yang di lakukan dalam keadaan gelojoh sentiasa memberi kepuasan yang kurang berbanding seks dalam keadaan tenang dan santai.
Anda akan mencapai kepuasan yang lebih hebat jikan anda mempraktiskan 5 cara ini sekaligus membahagiakan rumahtangga anda.

Jika anda dapati entri blog ini berguna, kongsikan dengan rakan-rakan anda. Klik butang Facebook dan Twitter di bawah.
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan