Home » » Cara Bersetubuh Untuk Aquarius

Cara Bersetubuh Untuk Aquarius

27 Dis 2011 0 comments
Orang barat banyak mengkaji tentang ilmu astrologi, bahkan mereka percaya ada kaitan rapat antara horoskop and cara bersetubuh yang disukai oleh seseorang.
Hari ini, Farah akan berbincang tentang horoscope pertama – aquarius. Horoskop Aquarius bersifat angin dan mereka yang lahir dalam tempoh horoskop Aquarius dikatakan mencintai kebebasan, mudah berubah fikiran dan pandai meneka.

Cara Bersetubuh – Isteri Duduk
Cara bersetubuh yang paling disukai oleh Aquarius adalah posisi isteri duduk. Dalam posisi seks ini, si suami berbaling rata di atas katil. Si isteri pula menunggang di atas badan suami.
Dengan bantuan jari, tegakkan zakar ke atas. Secara perlahan lahan, si isteri menyarungkan faraj ke atas zakar suami. Hayunan seks boleh digerakkan oleh si isteri dengan menggerakkan badan ke atas ke bawah. Jangan terlalu kuat apabila bergerak ke bawah atau mengenakan seluruh berat badan ke atas suami. Ini mungkin mencederakan tulang belakang suami.
Jika si isteri keletihan dengan hayunan seks, si suami boleh mengambil giliran untuk menggerakkan persetubuhan. Si isteri boleh melutut sambil meninggalkan sedikit ruang antara badan suami and badan dirinya. Si suami mengangkat punggung ke atas untuk menusuk faraj isteri. Gerakkan ini boleh dilakukan dengan pantas kerana si suami tidak perlu menanggung berat badan isteri.

Kelebihan Cara Bersetubuh Isteri Duduk
Cara bersetubuh isteri duduk amat sesuai jika suami keletihan. Isteri boleh melayan suami tercinta dengan menggerakkan seks dari atas. Kedalaman and rentak tusukan zakar ke faraj dikawal sepenuhnya oleh isteri dalam posisi seks ini.

Kelemahan Cara Bersetubuh Isteri Duduk
Kelemahan cara bersetubuh ini adalah ia kurang sesuai untuk isteri yang berbadan gempal dan kurang cergas. Bukan sahaja si isteri akan keletihan menggerakkan hayunan seks, si suami juga berisiko mengalami kecederaan tulang belakang jika tidak berhati hati ketika bersetubuh dengan cara ini.

Cara Bersetubuh Untuk Aquarius
Mungkin anda kehairan, mengapa aquarius suka akan cara bersetubuh ini. Sebabnya tidak diketahui tetapi ini hasil temuramah yang dilakukan di negara barat. Jika suami atau isteri anda aquarius, cuba cara bersetubuh ini dan perhatikan reaksinya.
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan