Home » » Mengenali alat kelamin isteri

Mengenali alat kelamin isteri

4 Mei 2013 0 comments

Mengenali alat kelamin isteri adalah wajib bagi suami. Bukan kerana ianya bertujuan untuk memenuhi keperluan seks semata-mata.Memang agak sukar memulakan hubungan seks dengan pasangan yang belum pernah melakukan seks. Sebab itu lebih baik anda membaca buku yang menunjukkan cara bagaimana melakukan hubungan seks.

Oleh itu, kenali bentuk kemaluan isteri anda melalui bacaan terlebih dahulu. Biji kelentit adalah daging yang sedikit menonjol terletak dihujung urat jarum. la amat peka kepada sentuhan. Kerap mengurut bahagian ini akan memberangsangkan perempuan hubungan seks.

Urat jarum adalah urat yang berada diatas kelentit dan berfungsi seperti zakar kecil. Urat ini akan bergerak-gerak dan berdenyut apabila sahwat isteri mula terangsang. Kelentit merupakan bentuk daging yang mengelilingi dibahagian luar lubang faraj dan ia adalah daging yang peka kepada sentuhan dan geselan jari atau zakar.

Kelentit tidak memberikan reaksi yang nyata ketika melakukan hubungan seks. Tetapi wanita mudah terangsang dan puas apabila kelentit diberikan geselan dan rangsangan daripada sentuhan zakar. Selain daripada itu menjilat kelentit dengan lidah juga memberikan reaksi syahwat wanita.Lubang kecil tempat keluarnya air kencing adalah kecil, ia berada pada bahagian luar lubang faraj iaitu bahagian yang mendatar. Dihujung lubang cencing kemaluan perempuan ianya terdekat iengan biji kelentit.
Bibir luar ialah daging yang sepasang dan berfungsi sebagai penutup jika tidak berjimak dan daging ini ditumbuhi bulu ari-ari. Mengusap bibir luar kemaluan isteri akan memberikan rangsangan yang lebih mengggalakkan isteri kepada membangkit syahwat.

Lubang faraj adalah tempat dimana zakar dimasukkan ketika jimak dan di situ terdapat selaput dara. Bibir dalam adalah daging yang meliputi kelentit, bulunya serta urat jarum dan ia berfungsi merasa batang zakar serta menutup ketika zakar keluar atau ketika tidak melakukan hubungan seks.
Petikan http://www.dindakanda.com

Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan