Home » » Kemutan mampu memberikan kepuasan

Kemutan mampu memberikan kepuasan

19 Mei 2013 0 comments
Kemutan yang kemas dan ketepatan mengemut semasa melakukan seks boleh mendatangkan rasa nikmat yang maksima bukan saja kepada suami, malahan juga kepada isteri. Kemutan yang kemas dan bersistem ini membantu melambatkan ejakulasi suami di samping membantu mempercepatkan orgasme isteri. Jika perlu, isteri juga boleh merangsang suami untuk mempercepatkan ejakulasi.

Teknik-Teknik Cengkaman dan Kemutan Vagina

1. Kemutan dalam Keadaan Diam
Dilakukan apabila suami mendiamkan zakarnya tanpa berdayung. Kemutan yang dilakukan apabila suami berehat sementara dalam keadaan zakar diberhentikan dari mendayung dan direndamkan di dalam vagina akan memberi rasa cengkaman yang hebat kepada suami, dan ketika itulah suami akan merasa bagaimana vagina itu memegang dan melepaskan cengkamannya pada zakar. Lakukannya berulang kali, anda akan terasa berasa betapa nikmatnya impak itu.

2. Kemutan Semasa Memasukkan Zakar
Kemutan apabila suami menyorongkan zakarnya. Kemutan yang dilakukan apabila suami menyorongkan zakarnya dalam dayungan dan melepaskan kemutan itu semasa suami menarik zakarnya akan mempercepatkan suami orgasme maninya atau ejakulasi. Ini dilakukan bagi suami yang tahan lama apabila bersetubuh, atau sekiranya keadaan lubang vagina terlalu licin akibat air mazi isteri yang banyak keluar atau apabila liang rahim longgar akibat banyak kali bersalin.

3. Kemutan Semasa Menarik Zakar
Dilakukan semasa suami menarik zakarnya akan membantu suami melambat ejakulasi dan mempercepatkan orgasme pihak isteri. Gerakan suami menarik zakar dalam dayungan yang dibantu oleh kemutan vagina isteri akan mengurut batang zakar ke arah hujung atau kepala zakar – dan ini membantu melambatkan ejakulasi suami. Sebaliknya bagi isteri, apabila mencengkam zakar yang sedang ditarik dari liang vagina akan merasakan nikmat yang maksima dalam seks. Nikmat ini akan terasa lebih hebat lagi jika gerakan suami menarik lebih pantas daripada ketika menyorongkan zakarnya.

Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan