Home » » 9 Tip memuaskan isteri

9 Tip memuaskan isteri

2 Mei 2013 0 comments
puaskan isteri1. Isteri anda akan lebih cepat klimaks jika anda mendayung mengikut ritma tertentu. Carilah ritma yang sesuai seperti laju, laju perlahan atau laju, laju,laju. Jika anda sudah menemui ritma yang di sukai isteri anda, dia pasti akan cepat datang inzal.
2. Gunakan kreativiti anda untuk merangsang isteri ketika foreplay. Cari satu imaginasi yang boleh memberi kepuasan kepada isteri anda setiap kali anda lakukan seks.
3. Fokus pada bahagian atas badan isteri anda ketika anda lakukan foreplay. Sentuh sekali sekala bahagian vagina untuk lihat sama ada bahagian tersebut sudah basah atau tidak. Percayalah, isteri anda pasti akan cepat klimaks apabila anda mula berdayung nanti.
4. Gunakan jari untuk merangsang g-spot isteri anda sambil merangsang klitorisnya menggunakan lidah anda. Rangsangan sebegini pasti akan memuaskan isteri ana.
5. Letakkan badan anda secara lurus apabila anda ingin merangsang vagina isteri anda supaya kepala anda tidak kebas apabila anda merangsang klitoris dia dengan lidah anda.
6. Rangsang bahagian peha dan bahagian atas vagina isteri anda dengan rabaan tangan semasa anda sedang jilat biji kelentit dia. Dia pasti tidak keruan dengan tindakan anda ini.
7. Kekalkan rangsangan emosi ketika berhubungan seks seperti pandangan mata, ayat – ayat cinta dan rabaan yang penuh kasih sayang.
8. Bagi hint kepada isteri anda bahawa anda inginkan dia nanti. Hint akan menyebabkan dia rasa tertunggu – tunggu dan sudah pasti dia tidak sabar untuk capai kepuasan.
9. Sentiasa target untuk berikan isteri anda dua kali orgasm sebelum anda sendiri mencapai klimaks.
Anda mungkin berminat dengan ebook Rahsia mengirahkan isteri.
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Catat Ulasan